Re: Odp: ATI player lepszy

Autor: Mario (maj_at_ab.com.pl)
Data: Fri 10 Sep 1999 - 10:10:52 MET DST

Posiadam ATI Wondera od wczoraj i jeszcze go nie przepałowałem .
Zainstalowałem sterowniki wersja 6,11,1,E (czy są nowsze?).Chyba troche
gryzą sie z polska windą bo przed instalacją trzeba było w ustawieniach
międzynarodowych dać amerykański.Teraz Pytanie : czy obraz w TV jest tylko
zrzutem obrazu monitora, czy też w czasie odtwarzania DVD otwiera wyłącznie
obraz z filmu (pełnoekranowo) Proszę także o subiektywna ocenę jakości
obrazu z wyjścia composite.
<37CFF21A.47DD9407_at_osowa.gda.osk.pl>...