Re: @CEL366

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Fri 10 Sep 1999 - 09:53:39 MET DST

Cześć,

> Zapomniales dodac "stabilnie" , bo tak zeby odpalil i zaladowal winde to
chodzi zdecydowana wiekszosc.

Dla mnie "chodzi" oznacza 100% stabilność. Innego rodzaju pracy nie uznaje

> Natomiast jezeli w ogole komp nie chce wystartowac to sprawa jest raczej
> beznadziejna. fatalny egzemplarz.

Można próbować większe napięcie ale jak zima przy np. 2.3V to IMHO szkoda
zdrowia.

> Z moich doswiadczen wynika ze bardzo czesto pomaga ustawienie na 523
(95x5.5)-
> nawet jezeli na szynie 100 nie jest 100% stabilnie to juz na 95 lubi sobie
byc.

Czemu nie. Jak masz 95MHz ...

> Jancio

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."