Re: Czy kontroler SCSI Tekram DC310 do CD-R TEAC R56 x6 x24 moze byc?

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Fri 10 Sep 1999 - 08:29:11 MET DST

Glina wrote:

> zajmuje 1 IRQ a instalacja jest arcybanalna
No chyba, ze zaczyna sie grysc na przerwaniach ale to jest tylko kwestia
"pomachania" kartami i przestawienia je w inne sloty. Co do bledu to juz
nie pamietam czego dokladnie dotyczyl (sterownik zmienilem juz z pare
miesiecy temu) ale wiem, ze po takich zabawach trzeba bylo reinstalowac
Wingroze i modlic sie, zeby sterowniczek zechcial nagrywac plytki
(zaznaczam, ze mam drugiego Windowsa czysciutkiego tylko do nagrywania
plytek).

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl