Re: Karta muzyczna zawiesza PC...

Autor: Tomasz J. Waszkiewicz (elite_at_positive.net.pl)
Data: Fri 10 Sep 1999 - 07:59:29 MET DST

Michal Kosnik napisał(a) w wiadomości:
<7r965h$cct$3_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Taka przykra rzecz sie ostnio u mnie dzieje - wsadzilem do kompa karte
>muzyczna na chipie s3 sonic vibes na pci i bylo wszystko ok.
>potem wymienilem karte sieciowa z isa na pci i zaczelo sie w czasie pracy
>jak slucham muzyki z winampa- w niewiadomo z jakiego powodu komp zawisa tak
>ze nic sie nie da z nim zrobic - jakeis sugestie ? (reinstalacja windy nie
>pomogla - soft wiec odpada..)

Sprobuj pobawic sie wkladajac karty do roznych slotow bo pewnie siedza na
tym samym przerwaniu. Jezeli to nie pomoze to wina moze lezec po kazdej
stronie i nalezaloby cos zmienic np. karte dzwiekowa.
BTW S3 robi dosc mierne chipy dzwiekowe. (wogole chyba cala firma spada na
psy)
Polecalbym raczej Yamahe 724.