Re: Co sądzicie o monitorach CTX 1785GM i 1785S

Autor: Tomek (thserwis_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 14:37:47 MET DST

>Mam taki dwa do wyboru, pierwszy czteroletni, drugi trzy. Interesuje mnie
>głównie jakie mają/moga mieć kineskopy i czy były z nimi jakieś ogólne
>problemy (np. padały po 50 godzinach ciągłej pracy lub tym podobne).

Witam !!!

Mam CTX 1785S od wiosny 1997r. i chodzi bardzo ładnie !!! Obraz ciągłe
bardzo dobry, żadnych problemów nie było. Może jedno, na początku, jak był
nowy, czasami dało się słyszeć lekki "pisk" - znikał po poruszeniu obudową !
Wynikało to z "luzów" w mocowaniu transformatora - dokręcenie wszystkich
śrubek załatwiło sprawę - do dziś cisza !!! Cóż, kłania się jakość montażu -
luźne śrubki :(

Co do kineskopów to w 1785S jest PANASONIC (sprawdzone "fizycznie" -
rozkręcałem go zaraz po zakupie (nie było plomb !!!) - żeby dokręcić
wspomniany transformator. W instrukcji na ten temat cisza :((( - podane
tylko, że plamka 0,26 !!!

Ogólnie polecam (1785S) - jeśli obraz jest OK, nic nie "piszczy" :))) i cena
przyzwoita !!! można śmiało brać :)))

Tomek
thserwis_at_box43.gnet.pl