Re: MS Windows 98 Second Edition PL - jest ?

Autor: Maciej FILIPCZYK (philipek_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 23:18:53 MET DST

> bo jakos we wrzesniu byc juz mialo , wiem natomiast ze angielska wersyja juz jest ...

Mialo byc i pewnie bedzie... w grudniu.

> Jezeli ktos juz ma jakas Second Edition zainstalowaną to moze mi odpowie na
> pytanie - czy jest szybsze ? , stabilniejsze ? , co nowego dodano ? - czy
> warto sie przesiadac ?

Tak oczywiscie, jak juz bedzie, to pewnie bedzie zajmowalo dwa razy
wiecej miejsca, bedzie dzialo dwa razy wolniej itd. A tak w ogole to
najlepiej NT 4.0 sobie zainstalowac i poznac co to prawdziwe zycie.

--
Maciej Philip Filipczyk
philipek_at_zeus.polsl.gliwice.pl