Re: Odp: DVD problem :(

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 16:46:42 MET DST

Robert Kretowicz wrote:

> Odpowiadam sobie sam.
> Problem polega na tym, ze mam karte muzyczna Yamaha soft-wavetable. Owa
> karta tak "pozera" moc procesora, ze WIN95 glupieje i zle dobiera predkosc
> odtwarzania. Po zmniejszeniu jakosci dzwieku na 22KHz wszystko jest o.k.

I to sie nazywa fachowosc. Gratuluje :)))) Tylko dlaczego taka smutna
mina????? Powienienes byc dumny z tego, ze sam do tego doszedles a nie
czekales na manne z nieba. Nastepnym razem jak ktos bedzie mial podobny
problem bedziesz sie mogl wykazac "znajomoscia tematu" :)))
To sie nazywa doswiadczenie.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl