Re: Drukarka Epson Stylus Color 640 a druk w WinNT

Autor: Tomasz J. Waszkiewicz (elite_at_positive.net.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 16:40:01 MET DST

Paweł Niewiadomski napisał(a) w wiadomości: <37d76d1e_at_news.vogel.pl>...
>Jestem posiadaczem drukarki Epson Stylus Color 640 i pracuje w systemie
>Windows NT. Moj problem polega na tym, ze bardzo czesto, szczegolnie w
>czasie drukowania wielostronicowych dokumentow, drukarka zawiesza sie
>zglaszajac blad karetki/drukarki (dwie dolne czerwone lampki pala sie, a
>gorna czerwona i zielona migaja). Jedynym wyjsciem z sytuacji jest wtedy
>wylaczenie drukarki i wlaczenie jej ponowne, co jednak przerywa oczywiscie
>operacje druku. Przy wiekszych dokumentach jest to szczegolnie denerwujace

Epsony lubia miec port ustawiony na SPP (zadne tam ECP/EPP). Pozatym ciezko
chodza jezeli podlaczymy po drodze skaner na port LPT wtedy gryza sie z
monitorem od skanera ktory trzeba niestety wywalic z pamieci.
Po walce z podobnym Epsonem u znajomego stwierdzilem ze to narowista
drukarka.