Re: Czy kontroler SCSI Tekram DC310 do CD-R TEAC R56 x6 x24 moze byc?

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 15:22:47 MET DST

BBG wrote:

> A ja uzywam Tekrama DC395U z Yamaha 4416 i jest dobrze. Z tym, ze
> praktyka jest niezbyt niedluga.

No jak by na to nie patrzec to zapewne DV395U jest nowszy niz DC310
:))))

I jeszcze jeden argument (ktory notabene podawalem juz kiedys). Na DC310
stracilem okolo 3 paczek plytek wlasnie ze wzgledu na bledy sterownika.
Na Adaptecu stracilem moze 5 plytek z wlasnej "glupoty" - nie chcialo mi
sie sprawdzac nosnika zrodlowego i przegrywalem CD2CD (nigdy nie robie
testu).

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl