Re: Czy kontroler SCSI Tekram DC310 do CD-R TEAC R56 x6 x24 moze byc?

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 14:49:37 MET DST

== Leszek == wrote:

> Witam!
> Jak w temacie. Nic dodac nic ujac. Ponoc Tekramow DC315 juz nie produkuja.

Nie wiem jak inni ale ja mialem bardzo nieprzyjemne wspomnienia po tym
kontrolerze. Akurat z TEAC 4/12 - wiele razy wywalal mi sie podczas
nagrywania z bledem zwroconym przez sterownik. Najnowsze drivery na
stronie producenta znalazlem z 97 r. (to juz mowi samo za siebie). Sam
sie przenioslem na AHA2490 (ale to droga zabawa). Wiele osob proponuje
tutaj DC390 albo jakies slabsze wersje Adapteca.
ja osobiscie odradzam ten sterownik.
A co do nagrywarki to spox. :)))

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl