Re: DVD+TV out +VHS

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 14:08:31 MET DST

Bartosz Gajda wrote:

> WItam po raz pierwszy na liscie!
>
> Mam pytanie: czy jest mozliwe nagranie filmu DVD odtwarzanego z
> komputera na
> magnetowidzie VHS? Mysle tutaj o skorzystaniu z wyjscia TV out z karty
> graficznej.
> Wiem, ze filmy DVD sa w jakis sposob zabezpiecznae przed kopiowaniem,
> nie
> mam tylko pojecia o przed jakim rodzajem kopiowania.
>
> Przejzalem kilka miesiecy w archiwum listy i niestety, nic nie
> znalazlem.
> Mam na mysli oczywiscie nagrywanie wlasnych filmow w celu archiwizacji
> [...]
Jezeli jest jakiekolwiek zabezpieczenie to nie moze ono byc bardziej
skomplikowane niz te na tasmach VHS. Polecam wybranie sie na gielde albo
do "dobrego" sklepu elektronicznego i zakupienie "eliminatora zaklucen"
polecanego podczas archiwizacji wlasnych filmow :))))

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl