Odp: BX440 vs VIA Apollo Pro

Autor: /// Kaszpir /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 13:07:55 MET DST

Cześć !

Oczywiście podałem porównanie wydajności chipów z dużym uproszczeniem.

Z pytania wynikło co lepsze :)

Oczywiście płyta - płycie wydajnością nie jest równa. Jednakże różnice
pomiędzy płytami opartymi na tym samym chipsecie nie są zbyt duże
(wydajność).
Gdyby porównać nawet najtańszą płytę opartą na IntelBX do najtańszej opartej
na VIAApolloPro to różnica w wydajności pomiędzy tymi płytami jest duża (na
korzyść płyty opartej na IntelBX).
Nie wspominam o płytach opartych na bxcelu gdzie spadek wydajności w
porównaniu do IntelBX jest kolosalny ...

Trzeba także pamiętać że płyta główna to "serce komputera" i nie należy na
niej oszczędzać.
Wszystkim moim znajomym odradzam zakup płyt opartych na VIA/Bxcell.

PS. Jeden z moich kolegów nie posłuchał i kupić bxcela :)
Moja opinia o tej płycie - T R A G E D I A !!!

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///