Re: Segate i p³yta A-trend

Autor: Qba (qbencja_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 11:14:38 MET DST

In article <l9AB3.5015$S%1.75745_at_news.tpnet.pl>, geisler2_at_polbox.com
says...
> Witam.
> Mam nastepujacy problem:
> dysk:
> Size: 8604; Cyls: 1046; Head: 255; Precomp: 0; Landz: 16675; Sektor: 63;
> LBA - Ultra DMA2 Segate
> i p³yta:
> A-Trend ATC-6220/ ver. 2.0, Bios Award ver. 1.1 03 WB a wlasciwie sterowniki
> 32-bit od niej
> nie chca ze soba wspolpracowac ( robia kompletna sieczke na dysku ).
> Sterowniki od tej plyty do Windowsa (95/98/NT) obsluguja tylko dyski do 8
> GB. Na stronach A-Trenda nowe sterowniki i uaktualnienia biosu nie
> [...]

Czesc,

Piszesz, ze nowy bios nie rozwiazuje problemu, a probowales go
upgrade'owac???????
Ja mam taka plyte i dysk Segate 10.2GB (tez LBA i UDMA) i chodzi
normalnie, z tym ze w tej chwili mam najnowszy bios do tej plyty 1.1 07
i nie pamietam jaki byl na poczatku czy 1.1 03 czy 1.1 04. W kazdym
razie od poczatku nie mialem zadnych problemow (przynajmniej sprzetowych
:) )

A co do sterownikow do plyty to nic nie wiem, jakos tak wyszlo ze Win98
ich wogole nie chcial a jak zainstalowalem je pod NT to zaczely sie
dziac dziwne rzeczy i dalem sobie siana, bo bez nich chodzi ok.

Proponuje Ci sprobowac z nowszym biosem, ale z pod adresu
http://www.a-trend.com/bios.html bo na Tajwanie sa jakos opoznieni.

Nowszy bios dodaje obsluge PentiumIII, mozna wylaczyc testowanie pamieci
przy starcie komputera, dodaje S.M.A.R.T. dla dyskow, i pewnie kilka
innych rzeczy.

powodzenia
Qba
e-mail: qbencja_at_poczta.onet.pl