Re: BX440 vs VIA Apollo Pro

Autor: KaZ (kac_13_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 10:59:49 MET DST

>Cześć,

>wydajności śmigła na procu
>
>Powinno być : wydajność również zależy od płyt opartych na konkretnym
>chipset'cie :-)
>
>Pozdrawiam.
>Kris.
>
>PS. Śmigło wpływa na wydajność. Choć oczywiście pośrednio :-)
KaZ
No więcJasne
o wydajności systemu (w tym fps) decyduje wiele czynników
w tym również chip płyty ale na podstawie ilości fps
opiniować chipa zbyt daleko idące rozumowanie
bo i można by wtedy wymieniać śmigło
czyli mam 100fps śmigło OK reszta nie ważna
mam 10 wymieniam śmigło i mam 100fps
Pozdrawiam

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.gliwice.pl/archive/pl-comp-pecet/