Czemu D3D słabsze od OpenGL ???

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 10:33:03 MET DST


Dlaczego Direct3D ma na rivie tnt2 model 64 słabsze wyniki od OpenGL'a
???

Puściłem test FogCity 2.10 i na teście D3D miałem 30,93fps natomiast
na OpenGL'u 46,51 fps! (640x480)

Pomałych zmianach we właściwościach D3D (wyłączenie Vsync, Ustawienie
na best performance, wyłączenie sprzętowego antialiasingu) to D3D
podskoczyło do 37,93fps. Ale nadal jest to sporo mniej niż OpenGL ?

Czyżby Riva miała aż tak cienkie sterowniki D3D ?
Używam detonatorów 2.08. Karta ustawiona na core-140/mem-166

zdrówko,
+-------------------+--------------------------------------+
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |
+-------------------+--------------------------------------+



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:59:07 MET DST