Re: Szukam !!!

Autor: Tomasz Sopylo (airwolf_at_astercity.net)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 09:13:01 MET DST

> Szukam karty, która przechwytuje BIOS komputera i rozwiązuje sprzętowo
> problem Y2K w starych 486, a nawet 386. Będę tego potrzebował koło 20 sztuk.
> Niestety nikt nie wie, gdzie to można kupić.
> Jeżeli ktoś coś wie pilnie proszę o wiadomość
> And

AFAIK American Megatrends Inc. produkuje takie karty
(ale chyba tylko do AMI BIOS'ów, na szczęście te w 386 i starych 486
były dość popularne...) zobacz na ich stronie:
http://www.ami.com/y2k/y2k_spec.html
(nie wiem kto prowadzi sprzedaż takich kart w Polsce)

--
Tomasz "Airwolf" Sopyło
 airwolf_at_astercity.net