SB 128

Autor: Artur Leonowski (leoboy_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 01:32:41 MET DST

Jak mozna ustawic w karcie dzwiekowej SB 128 aby mozna bylo uzywac
rownoczesnie glosnikow oraz glosnikow z wiezy hifi? W starej karcie
mialem glosniki wlaczone tam gdzie maja byc glosniki, a glosniki z wiezy
hifi do "out" i wszystko gralo (cztery na raz).
Teram mam glosniki z wiezy podlaczone jako glosniki przednie, a normalne
glosniki jako glosniki tylne, wiec graja mi tylko przednie (no chyba ze
gra obsluguje 3D sound, 4 glosniki). Slyszalem ze mozna zmienic
ustawienie zeby glosniki tylne byly jako normalny "out", ale nie wiem
jak to zrobic (nie mam instrukcji). Czy ktos z grupowiczow moglby mi
pomoc? Dziekuje.

Pozdrawiam
artur