Re: Czesci

Autor: Mariusz Czerniak (xemorph_at_priv6.onet.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 00:45:38 MET DST

On Wed, 08 Sep 1999 09:54:54 +0200, Krzysiek <krzyss_at_matrix.pl> wrote:

>Z policjii nie jestem a drobne problemy z ortografia mam :P ale zaczolem
>sie zastanawiac nad inna zecza wszyscy ci ktorzy mnie tak "zjechali" sa
>oczywiscie w porzadku ??? a ciekawe czy oni nie uzywaja programow pirackich
>??? albo wersjii nie zarejestrowanych ??? czy to tez nie jest kradziez ??
>
>I co wy na to ??? moze sie wypowiecie czy macie wszystko w swoim kompie ok
>???

Cześć

Tu nie chodzi o błędy ortograficzne ale o fakt, że pytasz na grupie
dyskusyjnej o _baaaaardzo tanie części_, które w rzeczywistości
kosztują krocie. Pozwolę przytoczyć sobie tekst, który napisałeś:

>Czy ktos ma dojscie do jakis "tanszych" czesci komputerowych to znaczy
>takich bez gwarancjii ale za to np: PIII 450MHz za 500zl ???

Zastanów się: PIII 450Mhz za 500zł???
Ile taki procek kosztuje w sklepie, w hurtowni czy też na giełdzie?
Zapewne nie 5 baniek...
...ale za jakiś czas ceny spadną i te 5 baniek będzie realne.

>Ogulnie to szukam monitora jakiegos CTX albo SONY tylko takiego
>"TANIEGO"

Jakiego "TANIEGO"?
Za ile?
Dobre monitory także są w cenie. No chyba, że jakiś wyjarzony lub z
fabrycznym defektem lub...

>Moze byc notowany na policjii :))))))

No właśnie. A teraz zastanów się -
to ostatnie zdanie może być różnie interpretowane.
"Notowany na policji" inaczej mówiąc _kradziony_!
Jeden odbierze to jako żart (ten smiles na końcu zdania) a drugi
jako... "judaszowy uśmieszek" oznaczający chęć nabycia "lewej" rzeczy.

I na koniec:
dużo ofert sprzedaży znajduje się na grupie pl.ogloszenia.sprzedam.
Mógłbyś tutaj poczytać - "a nóż-widelec" znajdziesz coś odpowiedniego
cenowo dla siebie?
Głowa do góry i bez urazy!

Pozdrawiam

xEmORpH