Odp: Caviar AC22100 na plycie VA-503+ (problem)

Autor: Piotrek (piter10_at_priv4.onet.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 22:33:50 MET DST

> 1) czy ten dysk to UDMA/66 czy UDMA/33?

To jest UDMA 33 (W biosie wykrywa go jako UDMA2)

> 2) czym mierzyłeś prędkość?

System Information z Norton Utilities 3.0

> 3) czy po zainstalowaniu sterowników do płyty normalne operacje
> dyskowe przebiegają też dwa razy wolniej, czy porównywalnie, a
> tylko test wykazuje różnicę?

 Normalne operacje sa tez duzo wolniejsze. Zachowuje sie jakby cache nie
dzialal (strasznie "chrupie"). System tez dluzej sie laduje. No i ten
program testowy poazuje wolniejszy transfer.

Pytalem jednego goscia i on powiedzial, ze Caviar z K6 nie wspolpracuje
dobrze. Tylko niewiem czy plyta ma cos do tego.
Nadmienie, ze pozyczylem sobie Seagate 3,2 GB Medalist i dzialal na tych
samych sterownikach do mojej plyty w UDMA.