ASMAX-ostrzezenie???

Autor: Butcher (webski_at_polbox.com)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 19:22:14 MET DST

Czolem wszystkim ludziom dobrej woli.

Mam nastepujace pytanko (ni z gruchy ni z pietruchy)
Otoz stalem sie szczesliwym posiadaczem modemu Asmax V1456VQE
V.90 Flash Memory zewnetrzny i odrazu na dzien dobry w podreczniku
uzytkownika wita mnie taka oto uwaga:
"Nie wolno podlaczac modemu do cyfrowych lini telefonicznych.
Modemy sa zaprojektowane tylko do wspolpracy z analogowymi liniami
telefonicznymi.Podlaczenie ich do linii cyfrowych moze uszkodzic modem."

Co jest panowie i panie dotychczas uwazalem, ze linie abonenckie
w centralach cyfrowych sa bezpieczne dla wlaczonego na nie sprzetu
przeciwnie do central z przekaznikami zasilajacymi linie abonenta,
a tu masz taka siupryza.(przynajmniej dla mnie:))
Co poradzicie? Olac ta dobra rade czy potraktowac powaznie?
Oczywiscie obecnie posiadam numer z centrali analogowej,
ale kto wie co milego moze mnie spotkac ze strony TP.SA :-D

Pozdrowienia i inne wyrazy

Butcher
webski_at_polbox.com