Odp: Opcja testu w sofcie do nagrywania ?

Autor: Zbyszek (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 16:39:43 MET DST

Użytkownik Slawomir Sidor <cwaniak_at_kis.p.lodz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7r5r15$k9f$3_at_kujawiak.man.lodz.pl...

> Tylko sprawdza czy komp nadazy podawac dane do nagrywarki.
> Plyta nie jest sprawdzana w zaden sposob.

Nie jestem do końca pewien, ale wydaje mi się, że to nieprawda. AFAIK,
podczas symulacji laser jest zasilany (mniejszą mocą), a głowica "śledzi"
ścieżkę, przez co błędy pozycjonowania powinny zostać wykryte jeszcze w
fazie testu.

--
Zbyszek
E-mail: zbyszek_at_gd.home.pl