Re: CD-RW - jak odczytac plyte ?

Autor: BBG (b_b_g_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 15:16:56 MET DST

>zadam moze banalne pytanie - jak formatowac/nagrywac
>plyte cd-rw tak, zeby byla odczytywalna przez zwykle
>czytniki ? probowalem na 10 roznych i zaden nie raczyl
>rozpoznac nosnika - tylko nagrywarka wiedziala o co
>chodzi.

To raczej nie jest kwestia takiego czy innego formatowania (w pewnym
sensie), a odpowiedniego napedu (multiread) i sterownika na
komputerze, na ktorym chcesz odczytac te plytki. Podejrzewam, ze
uzywasz adatecowe oprogramowanie, bo w cequadratowym, to sie zalatwia
(jesli dobrze pamietam) automagicznie. Zainstaluj na tych "pechowych"
komputerach UDFreader (jesli rzeczywiscie uzywasz Adapteca) - powinno
pomoc (mi pomoglo). UDFreadera znajdziesz na stronach Adapteca. Ma ok.
0.5MB.

BBG