Re: Odp: Nagrywarki IDE

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 14:07:55 MET DST

Wed, 08 Sep 1999 05:44:50 GMT, "Tomek Lisowski"
<tjplis_at_friko3.onet.nospam.pl> piszesz:

>Prawdopodobnie chodzi Ci o jednostajność dopływu danych (np. z twardego
>dysku) do nagrywarki. W tym przypadku chyba lepiej, aby dysk był na SCSI. Co
>do nagrywarki nie jestem pewien - niech się wypowiedzą ci, co lepiej wiedzą.

Panuje taka opinia, ze SCSI lepiej sobie radzi przy bezposrednim
kopiowaniu CD-CDR, co nie ma wiele wspolnego z tym czy to jest audio
ale raczej z wydajnoscia interfejsu i jakoscia samych urzadzen.

Mam CD i CDRW oba na IDE. Moge kopiowac audio z predkoscia 4x, przy
czym po ustawieniu DMA zajetosci procesora jest na poziomie 2-3%. Mimo
to jeszcze nie mam pewnosci, czy wszstko pojdzie dobrze, gdy zaczne
intensywnie eksploatowac komputer podczas nagrywania.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski