Komputer i kamera Video (Capture)

Autor: jacek scislawski (jaceks_at_laser.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 10:20:43 MET DST

Hej
    Chcialbym dowiedziec sie czegos wiecej o najlepszj i w miare taniej
konfiguracji umozliwiajacj przegrywanie z tasiemki video (Hi8) na komputer w
celu pozniejszego montazu.
     Mam kamerke Sony (Hi8) i karte Elsa Victory z Video In/Out, Capture
przy rozdzielczosci 7??X5?? niestety daje mizerne rezultaty (calkowity brak
plynnosci). Co zrobic dolozyc RAM, kupic karte do Capture np. tekram 210,
czy kupic Matrox Marvel (prawie niemozliwe bo pierunsko drogie), czy sie
calkowicie wyluzowac (mam P166, 32 RAM). Bede wdzieczny za wszelkie sugestie
i odpowiedzi.
Pozdrowienia
JacekS