Re: Problemy z kartą TV - POMOCY!

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 08:47:40 MET DST

Grzegorz Romanoeski wrote:

> Mam tuner TV zintegrowany z kartą grafiki ATI Tech-Enhanced
> z mikroukładem Mach64: RagePro.
> Tuner teoretycznie odbiera pełne pasmo kablowe jednak w rzeczywistości na 42
> programy emitowane w mojej kablówce odbiera tylko lub aż 38. Pech jest w
> tym, że te kilka programów, których nie widzi tuner TV to TVP1 i TVP2
> Pomóżcie. Czy można coś na to zaradzic?
> Grzegorz
Dwa pytania: czy masz moze w programie wybor zrodla pomiedzy AIR a CATV
(albo cos w tym stylu). Pierwsze to odbior z anteny a drugie z kablowki.
Moze masz wybrane to pierwsze???????
Druga sprawa to to, ze moze nie ma ten tuner hyperbandu, a w tedy
rzeczywiscie mozesz nie odbierac paru kanalow.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl