Re: mtmtask.dl - co to?

Autor: Lesnik (wald1_at_kki.net.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 06:49:44 MET DST

On Sun, 05 Sep 1999 17:28:37 GMT, "Jarosław Kamper"
<jarekkam_at_alpha.net.pl> wrote:

>Otóż teraz, gdy uruchamiam windę, ciągle krzyczy, że go nie ma. Szukałem
>odwołań w rejestrze i nic. W informacjach o systemie, załadowanych
>programach itp. i nic. Samo okienko mnie nie martwi, ale każda zabawa w
>necie kończy się zwisem kompa! Nawet polecenie netstat -a w dosowym okienku
>wywala mi kompa!!! Rejestrator połączeń w połączeniu z jakimś programem
>również, godzilla też głupieje.
>Co zrobić?! Szukałem u koleżanki tego pliku (u niej instalowałem system) i o
>dziwo nie ma takiego pliku! Czy ktoś z grupowiczów ma taki plik? A może
>chciałby go podesłać?

Nie ma go w W95osr2pl ani w WinNT4pl(z nazw podobnych jest tylko
mstask.dll w winnt\system32). Sprobuj przeinstalowac programy zwiazane
z internetem(poza IE5,The Bat!1.34a,FreeAgent1.11 32,GetRight3.2 - to
mam u siebie a mtmtask.dl(l?)nie ma)
Pozdrawiam
Lesnik
wald1_at_kki.net.pl