Odp: Odp: sb AWE 64 - pytanie

Autor: Yeager (rafalmev_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 01:45:51 MET DST

Użytkownik Miroo P., (remove ".gov") <miroo_at_i.am.gov> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:MPG.123e0990696cebd8989932_at_news.tpnet.pl...
> Niejaki The EaGle (theeagle_at_friko2.onet.pl) twierdzi:
>
> Oczywiscie, ze TAK!!
Nie
:-)

> Tak, na pewno ktos tu upadl na glowe albo niedokladnie
> przeczytal.
Trzeba było przejżeć poprzednie posty a nie pisać głupoty.
Ten gość chciał nagrywać wav z CD a przy tym odtważać CD
>Gdzie byla mowa o podwojnym odtwaRZaniu?
Możesz nagrywać z np CD a odważać np wav?????