Co jest z mym CD-ROMem?

Autor: Soppt Gotham (soppt_at_promail.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 22:47:57 MET DST

Witam.

Moze ktos mi cos poradzi, mnie sie wyczerpaly pomysly.
Objawy: Wkladam plytke do CD-ka i wszystko jest OK. Wysuwam tacke i
wkladam inną plyte. Tym razem odtwarzacz nie czyta jej poprawnie i
pokazuje, że jest tylko "track1.cda" (lub kolejne *.cda, gdy plyta
zostala nagrana wielosesyjnie). Zaznaczam, ze nie wlozylem CD-Audio.
Musze ponownie wysunac tacke i spowrotem wsunac. Wtedy jest OK. O co tu
chodzi? Mam juz dosc zmieniania plyt na dwa razy. Feralny CD to Philips
x32. Help plizzz.

Pozdrawiam

--
Soppt Gotham - soppt_at_promail.pl
Prawo nieskonczonosci: Zawsze jest jeszcze jeden blad.