Re: Dogorywajacy komputer - prosze o pomoc...

Autor: Ranger (ranger_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 22:24:54 MET DST

> Od pewnego czasu moj komp zaczal sie dziwnie zachowywac. Od czasu do
> czasu wiesza sie bez powodu (zjawisko to nie wystepuje za kazdym razem) -
> jest po prostu wlaczony i po pewnym czasie wisi.(...)

Spróbuj zmienić zasilacz, pożyczyć od kolegi na kilka minut (godzin) i
zobaczyć czy sytuacja się nie zmieni. Miałem podobne problemy z kompem,
dodatkowo doszło to że część prg się nie chciała instalować twierdząc że ma
za mało miejsca na twardym albo wogóle uznawała że archiwum ma CRC zjebany,
of kors na innych kompach wszystko szło bz problemu.
Jeśli to nie pomoże, cóż najwyraźniej masz coś innego walniętego i musisz
zmieniać po kolei. Ale coś mi się widzi że to moze być zasilacz. Ja dopiero
po miesiącu doszedłem, że to on wszystko pier..., po wymianie płyty pamięci i
proca.
Pozdrawiam
Ranger