Re: ScanDisk DOS z Win98

Autor: King Crimson (gabriel_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 20:03:15 MET DST

In article <7r24oa$m9f$2_at_zeus.polsl.gliwice.pl>, karolsz_at_poczta.onet.pl
says...

> Mam Win98 w razie awarii włącza się Scandisk.
> Rozpoczyna sprawdzanie i w razie znalezienia błędu jest do wyboru DYSKIETKA
> A:
> i POMIŃ COFNIJ. po wybraniu Pomiń Cofnij Scandisk i tak chce dyskietkę.
> Chyba coś jest zwalone z tym scandyskiem.
> U kumpla to samo.
> Wiem że można nacisnąć PAUZA, wyjąć dyskietkę i dać DALEJ.
> Ale nie można zrobić porządnego programu, zwłaszcza że często jest
> potrzebny.
> Może ktosik ma dobrego SCANDISKa lub wie skąd ściągnąć.

U mnie jest identycznie - a przynajmniej bylo, dopoki stosowalem
scandisk. Polecam Norton Disk Doctor (ndd.exe) z Norton Utilities 3.0 /
4.0 (instalator podmienia w trakcie instalacji pakietu wywolanie
DOSowego scandisk.exe na DOSowy ndd.exe w pliku win.com)

--
Marek.
Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)