Re: Usluga Callback

Autor: Robotnik Digital Computers (robotnik_at_robotnik.com)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 18:17:41 MET DST

Nie wiem jak to jest w tej chwili ale jakies 3-4 miesiace temu to jak sie
wzielo pod uwage to ze za kazde polaczenie z callback placi sie tpsa prawie
30 gr, polaczenie jest (jak to zwykle) nie stabilne i wychodzilo na to ze
krotkie polaczenie (np. 30 min) nie oplacalo sie....
Supermedia w Warszawie nie maja konkurecji wiec ceny maja duzo za duze
szczegolnie jak sie spojrzy na ceny w np. chyba Szczecinie gdzie mozna
wykupic "unlimited" za z tego co pamietam 300 zl
Pozostaje czekac na konkurecje albo astercity...
Jesli ktos zna jakies inne tanie rozwiazanie prosze o e-mail:
moon_at_robotnik.com

Pozdrawiam,
Michal Wojciechowski