Re: Mikrofony: pojemnosciowe i dynamiczne

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 14:29:14 MET DST

Artur Czeczko wrote:

> Do wypowiedzi, które już się pojawiły, dodałbym jeszcze jedną cechę,
> która ma znaczenie praktyczne (poprawcie mnie, jeśli się mylę!!!)
> Mikrofon pojemnościowy wymaga źródła zasilania (np. baterii), co
> czasem może być kłopotliwe.

Jak juz kolega wyzej zauwazyl to sa mikrofony elektretowe, i najczesciej
pobieraja zasilanie z karty dzwiekowej (nie wiem czy tak doslownie).
Rzeczywiscie sa tez takie, do ktorych trzeba dodatkowa baterie, ale to
juz kwestia konstrukcji.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl