Problem z kabelkiem VGA

Autor: =tpsa= cahir (piotrj_at_uw.lodz.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 14:15:39 MET DST

Hej,
mam problem z kablem VGA od Philipsa Brilliance 105A - od pewnego czasu
traci część kolorów (zamiast normalnego obrazu sinofioletowy) - gdy ustawię
kabel w odpowiednim położeniu - jest OK, ale z czasem coraz trudniej jest to
zrobić i trzeba uważać żeby nie poruszyć kabelkiem co jest do przeżycia, ale
wkurza mnie. Postanowiłem toto naprawić - najlepiej wymienić cały kabel na
nowy. Niestety jest to wersja kabla "zintegrowana" z obudową - zakończona
wewątrz obudowy 11pinową wtyczką. Czy ktoś orientuje się gdzie można byłoby
pytać o takie kable? Oczywiście najlepiej w serwisie Philipsa - w związku z
tym czy ktoś zna namiary na punkt serwisowy Philipsa? Nie chciałbym
kombinować ze skracaniem kabla itp., bo ten kabel jest z różnymi wygięciami
utrzymującymi go w obudowie.

Pozdrawiam
PJ