Re: Problemy z PHILIPS 3610

Autor: Michal Kosnik (damaks_at_poczta.gnet.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 14:05:55 MET DST

a na jakich plytach nagrywasz , u mnie raczej bez problemu , chociaz
ostatnio plyta przechodzi test i dalej gdzies w srodku sie wywala , co do
tego ze plyta sie nie czyta w cd-romach to wywala sie przy write TOC ,
zdarza sie u mnie na tanich plytach (gl. samsung), ale nagrywrka widzi bez
problemu (czy beda widizaly ja wszystkie nagrywarki ?)

Michal