Re: Co sie dzieje z 0202122 ?

Autor: cola (konradd_at_act.com.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 10:45:40 MET DST

Someday pavelo_at_use.com.pl (-= sUBcodE =-) wrote:

>to samo jest wlasnie i u mnie (Gdansk), chyba tez sie psom pozale bo
>to juz jakas kurna kpina, w ogole nie mozna sie polaczyc a jak juz cie
>wessie tojedynie jakobys ledwo co polskie serwery lapie, gdzies dalej
>po rpsotu stoi wlasnie probuje juz od 1 H. Grrrarggaragrra

U mnie ( Sieradz ) jest identycznie, a mam USR Message. Myslalem na
poczatku ze to wina zgrozy, wiec podlaczylem go do innego kompa i to
samo na NT i Linuxie.
Wiec chyba macie racje - psy szwankuja. Tylko czy my jestesmy w stanie
cokolwiek zrobic ?
Aaaale poddawac sie nie zamierzam.

Konrad Dębkowski
konradd_at_act.com.pl