Re: dzwiekowka 3D (MX300)

Autor: Nazir (nazir_at_parasoft.com.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 09:31:10 MET DST

> Mam zamiar kupic sobie karte dzwiekowa 3D. Wybor padl na MX300.
> Czy sa juz sterowniki obslugujace EAX?
Nie ma i najprawdopodobniej nie bedzie. EAX to standard CreativeLabs i
raczej tak latwo nie dadza go konkurencji.

> Czy jest kompatybilna ze SB/SB Pro (stare gierki)?
Podobno tak, aczkolwiek choc mam ta karte to nigdy starych gierek nie
odpalalem. tyle na rynku jest nowosci, ze nie mam po porstu czasu :))))

> Czy to dobry moment na kupno, tzn. czy za miesiac(tydzien) nie pojawi sie
> nowa karta, a MX300 gwaltownie nie stanieje?

Nie slyszalem na razie w zapowiedziach o jakims nowym rewolucyjnym
standardzie. Ani Creative ani A3D niczym sie ostatnio nie chwalilo.
Co moge powiedziec o karcie. Jest rewelacyjna. Jezeli np. masz malo
miesca na ustawienie 4 glosnikow to same sluchawki pokaza Ci co to jest
dzwiek przestrzenny. A na glosnikach ta karta tez dostaje skrzydel :))
Jest tylko jeden problem - cena. Ale dla niektorych (wlacznie ze mna)
nie gra ona roli.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl