Re: Riva TNT2, gry i inne

Autor: Richie ( Piotr Oblicki ) (Oblicki_at_bigfoot.com)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 02:05:47 MET DST

mnie interesuje to co widze
kiedys mi mowiono zebym kupil sobie rive a nie v2 i omal nie kupilem
na szczescie wzialem obie karty na cala noc i tstowalem ok 6 godzin non stop
wyniki byly przytlaczajace na korzysc v2 zarowno w klatkach w quake i
wyscigach jak i w benchmarkach
tak wiec jak ktos mowi ze jedyna roznica to wiekszy radiatorek to dla mnie
sie nie zna a juz na pewno
nie ma prawa mowic mi o mojej wiedzy na temat sprzetu....

--
Oblicki_at_bigfoot.com  Icq 7510765
Richie_at_bof.quake3.org.pl