Re: Modemy Zoltrixa - homologacja.

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 22:52:45 MET DST

> Czyli nawet pomimo tego ze homologacja urzedowo jest w papierach, a
> jakiegos
> tam stickera nie ma na danym urzadzeniu, to faktycznie jej nie ma ??

Tak, bo dany modem mozna sobie na przyklad przywiezc z Niemiec, z zewnatrz
bedzie identyczny jak ten z homo, ale inny firmware/data pump/nie wiadomo
co/

> Nie chce mi sie rozkrecac komputera, ale cos na kosci Rockwella tam jest
> naklejone - tylko nie pamietam co ?

Powinno byc na sledziu.

> Mam Zoltrix'a 56k VSP wewn ISA 2mbit. Czyzby mnie w h... zrobili w firmie
> ?!?

Jezeli chodzi dobrze i nie masz powodow do reklamacji, to sie nie przejmuj.
Prawdziwe klopoty zaczynaja sie po zlozeniu reklamacji, jak trzeba monterowi
pokazac homologacje, bo inaczej chce wylaczyc numer za uzywanie na linii
urzadzen bez homo.

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 601 266310