Re: Odp: Różnica między K7 a K6

Autor: /\\/\\ (ab171954_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 15:44:14 MET DST

On Mon, 6 Sep 1999, YaQoB wrote:

> Zal mi cie stary. Obudz sie. To juz nie tamte lata :-)
> Koniec monopolu ( hehe ). Ludzie przestaja w takie brednie wierzyc.
>
> YaQoB
> yaqob_at_poczta.onet.pl

Jesli chodzi o K7 - to nie mam nic przeciwko, alha zawsze byla lepsza od
intela.. Napisalem tylko odnosnie
zachwytow nad k6-x.
a co do bredni to co tak sie sklada, ze AMD poczynajac
od K5 ciagnelo na jadrze od NextGena, co na pewno nie wplynelo dobrze na
wydajnosc k-szostek :) (ach ten rewelacyjnie blyskawiczny dostep i
transfer w obrebie duzych blokow pamieci)

ZLOM