Re: program do testowania pamięci

Autor: Bugs Bunny (dracul_at_kki.net.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 07:59:34 MET DST

Witam.

Jacek Popławski wrote:

> Pilnie potrzebny jest mi program do testowania pamięci. Podejrzewam,
> że w komputerze jest wadliwa pamięć (linux często daje sig11), ale chcę
> mieć dowód. Program najlepiej (w kolejności) pod: Linuxa, DOS, jakieś Windows.

Pod Dos'a?

Pewnie wywola to na waszych ustach smiech, ale:
Norton Utilities nie zglaszal zadnych problemow z pamiecia - a cos bylo nie tak.
Natomiast _himem.sys_ ladowany przy starcie z opcja sprawdzania (/testmem:on)
wykryl uszkodzenie bloku pamieci.

Po wymianie wszystko bylo ok....:-)

Pozdrawiam Bugs