Re: anty SPAM (b. wazne)

Autor: Glina (glina_at_promail.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 13:51:10 MET DST

> Niezle mnie rozbawiłes tym odieciem linii za spam . Jeszcze nie slyszalem
> aby w polsce za sam spam odcieli komus dostęp . Chyba za duzo gazet
czytasz
> , albo telewizji ogladasz ;-) . Jak pisac , to lepiej do
> abuse_at_firma.reklamowana - pare postow i przestanie !

alez czemu nie ? przeczytaj info z www.tpnet.pl
jesli sa powody to moga odciac jesli pomimo upomnienia "winny" bedzie ciagle
spamowal. bardzo chetnie wkleil bym tu list z abuse nt. potwierdzenia
zgloszenia wykroczenia ale gdzies mi sie zapodzial.

aha, to moze powiesz mi do kogo mam napisac w sprawie listow na temat
ALLAdvantage ?!
pozdro.