Re: Moc peceta

Autor: ALGI (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 12:24:08 MET DST

Dnia Mon, 06 Sep 1999 06:07:44 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
napisał(a):

>Hi,

>Najwięcej zazwyczaj bierze monitor, a ten pod Windows NT możesz
>wyłączać bez problemu -- polecam JassyBlank mojego autorstwa dostępny
>na mojej stronie (obsługuje DPMS monitora pod NT).
A pod W98?.....???

>Jeżeli będziesz wyłączał monitor, to można zrezygnować z wyłączania.
>Sam komputer nie bierze więcej prądu niż przeciętna żarówka. Ciągła
>praca dobrze też robi dyskom twardym (o ile są używane, bo jak mają
>się kręcić 24 godziny zamiast jednej, to lepiej je wyłączać :) )
>Jeżeli komputer i tak pracuje po 15 godzin na dobę, to może praco-
>wać i na okrągło).

Właśnie.. .czy pod W98 można sobie zrobić jednką ikonkę (tak jak np. do
wyłączania kompa C:\WINDOWS\RUNDLL32.EXE user,ExitWindows) do:
1. wyłączenia monitora
2. przejście w stan uśpienia kompa
????

--
ALGI                                  GALERIA SAMOLOTÓW
planes_at_ulgo.koti.com.pl           http://planes.koti.com.pl