Pytanie o Intel 82443BX.

Autor: Martin (marcys_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 11:58:52 MET DST

Czy chipsety serii Intela 440BX potrzebuja driverów do obsługi IDE pod Windą
98.
Przy próbie zlokalizowania takowych driwerów doczytałem się ze nie są one
potrzebne pod WIN98 a jedynie pod WIN95.
W zwiazku z tym mam pytanie czy transfer dysku może wzrosnąc po
zainstalowaniu takich driverów, i czy Winda 98 nie ma takich driverow?
W tej chwili transfer dysku Caviar 6,4 UDMA66 wynosi około 4MB/sek. Czy to
nie zamało?
Pozdrowionka

Martin