Re: Uklad wiatrakow na procku, jak najlepiej?

Autor: Henry(k) (henrico_at_priv6.onet.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 11:10:25 MET DST

A ja mam oryginalnego BOX'a Celera300A i chłodzenie jest tam
rozwiązane świetnie. Jeden cichutki wiatrak dmucha na środek
żeberek, po czym powietrze rozpływa się na boki. Całość jest
obudowana, aby powietrze równomiernie i bez zakłóceń opływało
żeberka. No i Celek 300_at_450 ledwo ciepły.
U Ciebie też by było świetne, tylko wiatraczek bardziej wydajny
trzebaby zamontować

Pozdrowionka.
Henry(k)