Re: Odp: UATA 66 - pytanie techniczne

Autor: BBG (b_b_g_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 09:35:08 MET DST

>Otóż panowie nie jest tak lekko.
>Bez oprogramowania, które wyłączy UDMA66
>będzie pracował w PIO4.
>Miałem dokładnie takie problemy z dyskiem
>DJNA 370910 pracował w PIO4 dopiero
>util ze strony IBM (ibmata66.exe) załatwił sprawę
>(pracuje teraz w UDMA33) no i nareszcie jest
>szybszy od mojego poprzedniego dysku (DTTA 350840)

Otoz prosze szanownego kolegi to nie jest tak lekko. ;)
Zalezy to od producenta dysku: niektorzy wypuszczaja dyski z domyslnym
ustawieniem do pracy w UDMA33 i podobnego narzedzia, jak wyzej opisany
ibmata66.exe , nalezy uzyc do WLACZENIA (a pozniej jak komus nie
pasuje - do wylaczenia) UDMA66.
Tak wiec kolega, ktory "urodzil" ten temat moze wcale nie musi
wylaczac UDMA66.

BBG

P.S.: Nie ma rzeczy pewnych i oczywistych - wszystko jest wzgledne.