NOTEBOOK legalnosc? gwarancja?

Autor: Piotr (ps_at_promail.pl)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 21:04:29 MET DST

Witam !

Przymierzam sie do zakupu uzywanego notebooka. Konkretnie jest to
Toshiba. Model w bierzacej sprzedazy, a cena wydaje sie rozsadna.

Gosc ktory ja opycha twierdzi ze jest to nowy, legalny przywieziony z
Niemiec, ale posiada jedynie licencje i instrukcje i nie ma
dokumentu/rachunku zakupu :))

Pytanko pierwsze - czy wiecie jak mozna sprawdzic legalnosc takiego
sprzetu? Np. czy sa gdzies listy "wsiaknietych" kompow? A moze jest
jakis pewniejszy sposob?

Drugie pytanko dotyczy gwarancji. Wiem ze Toshiba na swoj sprzet daje
zaleznie od modelu roczna lub trzyletnia gwarancje. Czy bez dokumentu
zakupu jest szansa uzyskania tej gwarancji?

Wszelkie inne uwagi i wasze doswiadczenia z tego typu transakcji?

Prosze odpowiedzi rowniez na priva.

Pozdrowko,

Piotr