Odp: Ricoh CDRW 7040a

Autor: A-Brahms (multinet_at_kki.net.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 02:56:11 MET DST

--
Użytkownik Lukas 2 <felek_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych na
pisał:7qpidk$361$1_at_h1.uw.edu.pl...
> Czy ktoś z grupowiczów ma jakieś doświadczenia z w/w nagrywarką (wersja
> IDE)? Co z trwałością- planuję wypalać nie więcej niż ~15-20
> płyt/miesięcznie.
> Mogę ją kupić za ~380DM (nowa, gwarancja itp.).
> Jaką inną nagrywarkę ewentualnie polecacie (2 lub 4 speed, raczej IDE)?
>
>                                                         z góry dzięki, f
elek

Moj RICOH  rozkraczyl sie po wypaleniu 2 [slownie: dwoch!!!] plytek
[przestal krecic i tylko mrugal dioda].
 RICOH'y kumpli mialy  klopoty z czytaniem,  nagrywaniem i tez w koncu wyc
iagnely kopyta.
Decyzja nalezy do Ciebie.
A-Brahms
multinet_at_kki.net.pl