Jak zmienić FSB na złączach AGP i PCI ??

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_lodz.cc)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 00:20:17 MET DST

W związku z overclockingiem nurtuje mnie kolejny problem.

Czy ktoś wie gdzie (i jak ?) można zmienić częstotliwość złącz AGP i PCI.
Standardowo PCI ustawione jest na 1/2 FSB płyty a AGP 1/1.
Ja chciałem zmienić PCI na 1/3 a AGP na 2/3.
Wiem że tak można dokonać zmian podbijając tym samym FSB płyty głównej.

Jak ktoś wie jak to zrobić to proszę o pomoc na priva.
Moja płyta to

A Trend ATC-6220 440BX AGP ATX.

Może zmiany w BIOSIE ?? Bo żadnych zworek na płycie nie mogę zlokalizować.

Wielkie dzięki.

Floyds.
floyds_at_lodz.cc