Caviar AC22100 na plycie VA-503+ (problem)

Autor: Piotrek (piter10_at_priv4.onet.pl)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 22:23:14 MET DST

Mam taki HDD 2,1 GB i wymienioną plyte (FIC). Czy ktos wie jak ustawic ten
dysk lub jakie zainstalowac sterowniki (do dysku, plyty) aby w windowsie
pracowal w UDMA nie wolniej niz bez UDMA.

Ja obecnie nie instalowalem sterownikow do plyty glownej (a mam takie, i to
nowe) obslugujacych UDMA bo dysk staje sie dwa razy wolniejszy ( z 5,1 MB/s
transfer spada do 3,5 MB/s i chyba cache dysku sie wylancza bo strasznie
"chrupie" przy najdrobniejszej operacji dyskowej). Transfer spawdzam System
Information z Norton Utilities 3.0.

Nadmienie, ze uaktualnialem bios do plyty (1.15jk34), sciagalem drivery do
plyty (obsluga UDMA) i nic nie pomoglo.

Moze trzeba do dysku jakies specjalne sterowniki, a moze ten dysk nie jest
UDMA (tylko dlaczego w biosie wykrywa go jako UDMA2 ?).
Jak pozyczylem HDD Seagate 3,2 GB i podlazylem do mojej plyty ze
sterownikami UDMA wszystko bylo OK.

Prosze o jakas rade.

Piotrek. piter10_at_priv4.onet.pl