Odp: Aztech 2320 PnP - jak wył?czyć kontrolelr IDE?

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 20:20:55 MET DST

Użytkownik Janusz - Vahanara <vahanara_at_olimp.gapp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:GPsA3.26007$Qh1.378601_at_news.tpnet.pl...

> To nie pomogło.
> Mimo ustawień powyższych sterownik był widziany w systemie.

A może wyłączyłeś kontroler za pomocą aztpnp.exe, odpaliłeś Windę, która
ponownie włączyła kontroler (bo jeszcze miała aktywny sterownik), usunąłeś go
z Managera Urządzeń, i zrestartowałeś okienka? Nic dziwnego, że kontroler
pojawił się ponownie. Najlepiej wstaw to polecenie (aztpnp.exe /IDE:Off) do
autoexeca i dopiero weź się za usuwanie okienkowych sterowników. Miałem tę
kartę półtora roku, i jak coś ustawiłem w DOS-ie, to Winda to bez protestu
akceptowała.

Pozdrowienia

JoteR